Výměna / vrácení / reklamace zboží

 

FORMULÁŘ KE STAŽENÍ ZDE

 

POTŘEBUJETE VYMĚNIT ZBOŽÍ?

Pokud Vám zboží nevyhovuje, ať už z důvodu změny velikosti nebo požadujete vyměnit zboží za něco jiného, je to možné, ale pouze za zboží ve stejné hodnotě nebo vyšší. Výměnu lze provést do 30 dnů od data doručení, pokud není uvedeno jinak.

Podmínkou je, aby bylo zboží nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.

 

POTŘEBUJETE VRÁTIT ZBOŽÍ?

Zboží lze vrátit do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

Podmínkou je, aby bylo zboží nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.

V případě přijetí vráceného zboží zpět a kladného vyřízení žádosti o jeho vrácení, bude kupujícímu vrácena částka za zboží bankovním převodem.

 

POTŘEBUJETE REKLAMOVAT ŠPATNĚ ZASLANÉ ZBOŽÍ?

Pokud jste obdrželi jiné zboží, než bylo objednáno, moc se omlouváme. Prosím, zašlete nám zboží zpátky. Chybu se budeme snažit, co nejdříve napravit a nepříjemnosti kompenzovat. Pokud nám emailem na mailto: obchod@torolaracing.cz zašlete podací lístek s číslem bankovního účtu, proplatíme Vám náklady na poštovné.

 

POTŘEBUJETE REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Pokud se Vám závada objevila během používání zboží, je nám to líto. V případě uznání reklamace se Vám budeme snažit reklamaci, co nejdříve vyřídit.

 

POTŘEBUJETE REKLAMOVAT POŠKOZENOU ZÁSILKU? 

Pokud jste zásilku převzal a zjistil, že je zboží poškozeno z důvodu nesprávné manipulace při přepravě, musíte zboží reklamovat u dopravce. Reklamaci musí provést příjemce, tedy Vy.