KTM 990 DUKE R 2025

KTM 990 DUKE R 2025
Novinka
DOPLŇKY -20%
PRODUKCE Q4 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
KTM 990 DUKE R 2025
50 000 Kč 41 322 Kč bez DPH
Rezervační poplatek
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
KódF9803YEVýrobceKTM Sportmotorcycle GmbHZáruka24 měsíců

2025 KTM 990 DUKE R

Sportovnější postoj, větší cílevědomost a extrémní modernizace. Model KTM 990 DUKE R přináší na trh s motocykly Naked ve střední váze nový náboj a maximální bojovnost, která vás dostane dál a rychleji. Stanovuje nový standard s vyšším výkonem 130 k, je o 2 kg lehčí a pyšní se ostřejší ergonomií ve spojení s vylepšeným odpružením WP APEX a dosud nevídanými elektronickými funkcemi.

01. POTRESTEJ SVÉ SOUPEŘE


VYLEPŠENÁ NASTAVITELNOST

NASTAVITELNOST

Od plně nastavitelného předního odpružení WP APEX – včetně vylepšené, tužší 48mm vidlice – a zadního s tlumičem WP APEX až po nastavitelná řídítka a páčky je volba ideálního sportovně zaměřeného nastavení jen na vás. Odhodlání je poslední složkou, která ti pomůže získat náskok před ostatními.


ÚTOK BUDOUCNOSTI

TFT DISPLEJ A KONEKTIVITA

Nový přístrojový panel TFT s dotykovou obrazovkou na šířku, jehož úhlopříčka se zvětšila na 8,8", posouvá svou intuitivní konstrukcí a indukční technologií funkčnost na novou úroveň. Díky vylepšené čitelnosti a optimalizaci je naprosto READY TO RACE. Kompletní informace jsou k dispozici v TECHNICKÉ PŘÍRUČCE KTM.


ODVÁŽNÝ ,,NAHÁČ“

KAPOTÁŽ

Agresivní charakter a písmeno „R” na spoilerech nádrže, které okamžitě signalizuje jeho špičkovou DNA, jezdce na první pohled okamžitě přesvědčí o tom, že jde o model THE PUNISHER. Bílé barevné provedení, které čerpá inspiraci z různých historických modelů řady KTM a ve výsledku splňuje moderní požadavky, je stejně cool jako odvážné – v rychlosti i v klidu.


SVÍTÍ SE ZÁMĚREM

LED SVĚTLOMET

Když se den změní v noc, dynamický lehký LED světlomet, kterým je motocykl KTM 990 DUKE R vybaven, splní svůj účel, a to navíc s inteligentním nádechem.

Denní světla automaticky upravují intenzitu a funkci za šera, automatické potkávací světlo nabízí pomoc tím, že zůstane chvíli svítit i po skončení jízdy, a jeho vylepšení jsou zřejmá.

02. KVALITNĚJI VYLADĚNÝ


ZVÝŠENÁ SÍLA

MOTOR

Paralelní dvouválcový motor LC8c verze R s objemem 947 cm3 má výkon o 7 koní vyšší – ze 123 na 130 koní – a točivý moment 103 Nm.

Vylepšené mapování uvolňuje jeho sílu zevnitř a poskytuje adrenalinový zážitek, který je zásluhou nejkompaktnějšího dvouválce ve své třídě. Výsledky založené na platformě modelu KTM 990 DUKE, který je již v nabídce, hovoří samy za sebe. Jednoduše řečeno, to nejlepší je ještě lepší.


JEŠTĚ VÍCE REŽIMŮ

JÍZDNÍ REŽIMY

Vyber si svůj výkon jako nikdy předtím díky novému konceptu jízdních režimů, který umožňuje přizpůsobení všech parametrů. Čtyři standardní režimy – Rain, Street, Sport a nově zavedená možnost Custom – nabízejí další úroveň personalizace, zatímco další trojice výkonnostních konfigurací Track a Custom je k dispozici jako technické příslušenství. Aby ses mohl informovaně rozhodnout, které technické příslušenství ti bude nejlépe vyhovovat, využívej po dobu prvních 1 500 km všechny funkce v DEMO REŽIMU.


SKVĚLÉ KRYTY

REŽIM TRACK

Odlož všechny kecy stranou a vydej se na závod s časem. Nebo se svými konkurenty. Tk či tak režim Track posouvá srovnání na hodnotu 11. Bez problémů si poradí se svou hmotností a zaručuje, že budeš na trati kroužit s náležitou intenzitou.

Vezmi si, co potřebuješ, vypusť, co nepotřebuješ – odezva na plyn je zásadní a systém Launch Control je na startovní čáře v centru dění. V režimu Track lze funkci Anti-wheelie nastavit na pět úrovní, od velmi nízké po velmi vysokou, nebo ji vypnout.


PŘIPRAVENO,NASTAV!

LAUNCH CONTROL

Myslíš si, že zatáčky jsou důležité? To jsou. Ale počkej, až si vyzkoušíš startovací schopnosti motocyklu KTM 990 DUKE R.

Systém Launch Control ti pomůže zrychlit s pomocí asistentů využívaných profesionály a vyvinutými pro nejvyšší závodní úrovně a umožní ti získat náskok před konkurencí.

03. TVAR SE SNOUBÍ S FUNKCÍ


PUNCH HARDER

ERGONOMIE

Model R je tužší než jeho předchůdci a přináší odvážnější postoj. Díky o 15 mm vyšší výšce sedla a stejné světlé výšce je navržen tak, aby působil co nejkompaktněji a zároveň vyhovoval širokému spektru jezdců. Výsledkem je nejlehčí, nejhbitější a nejvýkonnější Naked model střední třídy.


SOBECKY SÓLO

SEDLO

Stačí se podívat na model KTM 990 DUKE R a jeho účel je zřejmý. Tento jednomístný stroj je postaven pro závodění, a přestože může vozit i spolujezdce, jeho cílem je především výkon. Základní charakter sedadel se sice nezměnil, ale díky vylepšenému odpružení měří 840 mm (z 825 mm). Klíčová je agilita, aniž bys musel obětovat to, co bys od něj očekával na silnici.


BACKING IT UP

STUPAČKY

Funkce hliníkových stupaček, které jsou výrazné a modernizované s agresivním záměrem, byla změněna – nyní jsou umístěny o 33 mm dozadu a o 12,5 mm nahoru. Díky tomu jezdec získá větší úhel náklonu umožňující rychlou jízdu.

04. NAJDI IDEÁLNÍ STOPU


ZARÁMOVÁNO K DOKONALOSTI

RÁM

Při vývoji trubkového rámu modelu KTM 990 DUKE, který je také základem verze R, byla prioritou torzní tuhost a pocit jezdce. Je postaven s ohledem na sportovní charakter a jeho hbitost i stabilita se snoubí s pohlcujícím zážitkem z jízdy. Byl zaveden aktualizovaný bod uchycení závěsu, aniž by byla ovlivněna hodnota tuhosti stroje. Je také vybaven hliníkovým, tlakově litým pomocným rámem, do kterého je integrováno boční sání vzduchu, které plní svou funkci a podílí se i na tvaru stroje.


VAZBA SE SETKÁVÁ S SWINGARM

KYVNÁ VIDLICE

U nového modelu LC8c Nakeds byla poprvé použita konstrukce kyvné vidlice s přepákováním, jejíž tvar je z boku vizuálně stejný jako u modelu KTM 990 DUKE, ale nahoře byla upravena tak, aby navazovala na systém přepákování. Méně materiálu znamená více místa, což umožňuje připojení trojúhelníkové páky a tlačných tyčí k rámu. Stále gravitačně lité, stále flexibilní a revoluční při svém zavedení.


TUHEJŠÍ A VÍCE SÁZENÝ

VIDLICE

Pocit z přední části motocyklu KTM 990 DUKE R nabývá nového významu díky 48mm vidlici WP APEX Open Cartridge upside-down se zdvihem 143 mm. Je o 34 % tužší a má vylepšená nastavení, která podporují extrémní výkon, ve spojení s novými kovanými hliníkovými trojitými brýlemi vidlice, které odpovídají pružnosti vidlice. Jezdci se mohou spolehnout na pocit většího posazení a lepšího ovládání. Je plně nastavitelná, snadno se nastavuje a vzbuzuje důvěru od prvního vjetí do zatáčky.


MAXIMALNÍ TRAKCE

ZADNÍ TLUMIČE

Nový zadní tlumič WP APEX doplňuje vidlici a poskytuje nejmodernější odpružení. Konkrétně vzadu byl zdvih snížen o 10 mm na 140 mm ve srovnání se stávajícím modelem KTM 990 DUKE, který vyniká lineárním odpružením, jež zachovává pohodlí i v klidnějším prostředí.


ZAMĚŘENO NA BOJ

KOLA A PNEUMATIKY

Získejte přilnavost s pneumatikami Michelin Power Cup 2 – 120/70-R17 vpředu a 180/55-R17 vzadu – namontovanými na motocyklu KTM 990 DUKE R, které poskytují vynikající výkon v různých silničních podmínkách. Spolu s koly z lehké slitiny, která jsou upravena a převzata z modelu SUPER DUKE R.


BRZDĚNÍ NA MAXIMUM

BRZDY

Větší výkon a lepší ovladatelnost přirozeně vedou k vyšší rychlosti, ale o brzdění vpředu se starají radiálně uložené čtyřpístkové monoblokové třmeny Brembo Stylema a nastavitelný hlavní brzdový válec Brembo MCS. Větší plovoucí kotouče, lehčí komponenty a přesnější pocit zajišťují dokonalou zpětnou vazbu, když je to důležité.

ROZVOR1481 mm
CHLAZENÍChlazený kapalinou s tepelným výměníkem voda/olej
KROUTÍCÍ MOMENT103 Nm
BARVAWHITE
PROVEDENÍ RÁMUChrom-molybdenový ocelový rám využívající motor jako zátěžový prvek, obalovaný práškem
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY320 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY240 mm
PŘEDNÍ BRZDA2x radiálně namontovaný 4pístový brzdový třmen
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP APEX 48
PŘEVODOVKA6stupňová
ŘETĚZ520 X-Ring
MODELOVÝ ROK2025
SUCHÁ HMOTNOST179 kg
ZADNÍ ODPRUŽENÍWP APEX PRO 7746
KAPACITA BATERIE10 Ah
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ65.9 °
VÝROBCEKTM Sportmotorcycle GmbH
VÝŠKA SEDADLA840 mm
ZADNÍ BRZDAJednopístkový plovoucí brzdový třmen, brzdový kotouč
SVĚTLÁ VÝŠKA210 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)143 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)140 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM947 cm3
ZDVIHOVÝ OBJEM990
PopisTechnické parametry