KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025

KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
Novinka
DOPLŇKY -20%
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
KTM 790 ADVENTURE ORANGE 2025
299 900 Kč 247 851 Kč bez DPH
Skladem na prodejně 1 ks
Osobně v prodejně:pozítříPřepravní společností:úterý 18.3
KódF9603Y1VýrobceKTM Sportmotorcycle GmbH

2025 KTM 790 ADVENTURE

Motocykl KTM 790 ADVENTURE 2025 je navržen tak, aby s ním bylo expediční cestování v jedné stopě jednodušší. Schopný, pohodlný a úsporný - nejen že splňuje všechny parametry expedičního motocyklu, ale navíc je všechny překonává. Zaujme paralelním dvouválcem s hutným krouťákem a nejmodernější elektronickou výbavou. Jde tak o ideální stroj pro jezdce, kteří chtějí vyrazit na výpravu.

01. VYDEJ SE DO ULIC


UDRŽÍ TĚ V POHYBU

POMŮCKY JEZDCE

KTM pomůcky pro jezdce jsou vyvinuty tak, aby zlepšily celkový ADVENTURE zážitek tím, že ti poskytnou ještě lepší kontrolu v různých jízdních situacích. Nechybí ABS, MTC nebo speciální JÍZDNÍ REŽIMY, díky nimž ze svého stroje vydoluješ naprosté maximum, ať už při jízdě po asfaltu nebo v drsném terénu.


BEZKONKURENČNÍ TRAKCE

MTC (KONTROLA TRAKCE MOTOCYKLU)

Nejnovější generace MTC od KTM zlepšuje trakci prostřednictvím pokročilé jednotky 6D IMU (Inertial Measurement Unit). Nejenže reguluje a ovládá jakýkoli prokluz zadního kola, ale také zabraňuje nekontrolovanému zvedání předního kola. Tyto dvě síly dohromady zajišťují motocyklu tu nejlepší možnou akceleraci. V kombinaci s dalšími daty ze senzoru náklonu pak dokáže tento systém detekovat a kontrolovat zvedání předního kola při přidání plynu a zajišťuje nejen příkladnou stabilitu, ale také plynulé dosednutí kola na vozovku i akceleraci.


NAPROSTÁ JISTOTA V ZATÁČKÁCH

NÁKLONOVÉ ABS

Díky 9,3MP jednotce ABS můžeš jít tvrdě na brzdy s naprostou jistotou. Jezdci mohou využívat maximální brzdný výkon i při zatáčení, protože 6D senzor se o všechnu těžkou práci postará sám. 6D senzor nepřetržitě monitoruje a vyhodnocuje aktuální jízdní dynamiku motocyklu, zvyšuje bezpečnost a zajišťuje vyšší stabilitu při brzdění. Takto pokročilá technologie ABS dosud nemá konkurenci. Zajišťuje přesné a efektivní brzdění a maximální úroveň bezpečnosti.


JEZDI CELÝ DEN

KOMFORT SEZENÍ

Pří vývoji dvoudílného sedla modelu KTM 790 ADVENTURE se myslelo nejen na jezdce, ale také na spolujezdce. Pro dobrodružnější jízdy v terénu je k dispozici jednodílné Rally sedlo. Další varianty najdeš v katalogu dílů a příslušenství KTM PowerParts.

02. DO TERÉNU


STAŇ SE PÁNEM TERÉNU

OFFROAD ABS

Režim Offroad ABS se u motocyklu KTM 790 ADVENTURE zapne automaticky, jakmile zvolíš jízdní režim Offroad nebo volitelný režim Rally. To znamená, že funkce ABS na předním kole je omezená a na zadním kole je pak zcela deaktivovaná, aby mohl jezdec využívat skluz zadního kola při průjezdu zatáčkami. Stručně řečeno – více brzdné síly a kontroly v terénu, když to potřebuješ, a možnost drtit to na trailu, když brzdit nepotřebuješ.


PŘIPRAVEN NA COKOLIV

PNEUMATIKY

Model KTM 790 ADVENTURE obouvá offroadové pneumatiky PIRELLI SCORPION STR. Jedná se o ideální volbu pro jezdce, kteří hledají vysokou odolnost, dobrou ovladatelnost a dlouhou životnost při jízdě na zpevněném povrchu a kteří zároveň ocení možnost s lehkostí zdolávat terén a traily.


VYLADĚNO PRO VYŠŠÍ ZDVIH

PŘEPRACOVANÝ PODVOZEK

Vepředu se činí nastavitelná upside-down vidlice WP APEX s otevřenou patronou a průměrem noh 43 mm, která je vyladěna speciálně pro expediční jízdy. Vidlice zaujme split konstrukcí, což znamená, že jedna noha se stará o tlumení stlačení a druhá o tlumení odskoku. Zdvih vidlice je 200 mm. Vzadu jí sekunduje tlumič WP APEX, který se stará o to, aby byla jízda klidná, a zajišťuje pro KTM typickou kombinaci špičkového výkonu odpružení a vysokého komfortu i při celodenní jízdě.

03. ZA ŘIDÍTKY


INSPIROVÁNO SVĚTEM RALLY

KAPOTÁŽ

Výrazná přední vidlice dodává modelu KTM 790 ADVENTURE pravý READY TO RACE vzhled. Konstrukce pod kapotáží využívá dvě vyztužené hliníkové konzoly, které zajišťují maximální tuhost přední masky, větrného štítku i přístrojového panelu. V kombinaci s odolnou in-mold grafikou a nízko umístěným blatníkem, který eliminuje odstřikující vodu a bláto na minimum, je motocykl KTM 790 ADVENTURE připraven na jakékoli dobrodružství.


PŘIPRAVENO NA VÝPRAVU

CTG

KTM 790 ADVENTURE je stoprocentně READY TO RACE a přijíždí ve dvou nových barevných provedeních. Namísto běžných nálepek je grafika vyrobena pomocí technologie in-mold, která nabízí vyšší kvalitu provedení a především odolnost.


NÁROČNÝ TERÉN SLUPNE JAKO MALINU

AERODYNAMIKA

Motocykl KTM 790 ADVENTURE je po vzoru rallyových speciálů KTM vybaven vyšším štítkem pro lepší ochranu proti větru s optimalizovanou aerodynamikou.


NAPROSTÝ PŘEHLED

MODERNIZOVANÝ TFT DISPLEJ

Se špičkovým TFT displejem s úhlopříčkou 5" budeš mít dokonalý přehled o všem podstatném. Každá funkce se zobrazuje pomocí přehledné infografiky motocyklu, aby jezdec přesně věděl, kde najde příslušné nastavení. Displej z lepeného minerálního skla zajišťuje optimální odolnost vůči poškrábání i nechtěným odleskům. Volitelná jednotka Connectivity Unit umožňuje propojení mezi aplikací KTMconnect a TFT displejem motocyklu prostřednictvím Bluetooth, na kterém lze zobrazovat podrobné pokyny navigace Turn-by-Turn+, hudbu, příchozí hovory nebo získat rychlý přístup k asistenční službě KTM.


SVOBODA POHYBU

ERGONOMIE

Díky spoilerům na nádrži a bočním panelům, které jsou vzadu mírně širší než sedlo, je zdolávání dlouhých cest do neznáma snadnější, protože jezdec má větší svobodu pohybu. Rovněž pomáhají eliminovat opotřebení sedla. Tenká konstrukce palivové nádrže je optimalizována s ohledem na přesné řízení a kontrolu nad motocyklem při jízdě ve stupačkách.


TECH FEST

TECHNOLOGIE

Motocykl KTM 790 ADVENTURE přijíždí na trail s bezkonkurenční technologií. Je vybaven celým arzenálem jízdních asistentů, jízdních režimů, systémem ABS i kontrolou trakce – a nechybí ani možnost připojení smartphonu. Jedná se o špičkovou mašinu z kategorie středních adventure strojů. Jízdní zážitky lze dále vylepšit pomocí volitelných doplňků, jako je například Quickshifter+ nebo tempomat. Novinkou je také režim Demo, který jezdcům umožní vyzkoušet si všechny technologie během prvních 1500 km.

04. NA DELŠÍ VÝPRAVU


SESTROJENO PRO JÍZDU

RÁM

Celková geometrie modelu KTM 790 ADVENTURE byla navržena s ohledem na snadné ovládání, pohodlí při delších výpravách a bezkonkurenční schopnosti v terénu. Při konstrukci se dbalo zejména na pevnost, proto je použit trubkový rám z chrom-molybdenové oceli, a motor představuje stěžejní prvek snižující hmotnost a celkové rozměry stroje. Chrániče motoru ti dodají větší pocit klidu, když už se s motorkou dostaneš mimo trail. Veškeré designové a konstrukční inovace jsou podřízeny kompaktním rozměrům a nízké hmotnosti.


PLNÁ VÝBAVA

POMOCNÝ RÁM

S lehkou a pevnou konstrukcí je pomocný rám dokonale vybavený na dobrodružství. Motocykl pod tebou musí něco vydržet. Ocelový příhradový pomocný rám je kompaktní, lehký a také dostatečně odolný, aby unesl plná zavazadla a spolujezdce i v náročných podmínkách extrémních expedičních jízd.


PEVNÝ JAKO SKÁLA

STABILITA

Motocykl KTM 790 ADVENTURE je díky high-end tlumiči řízení pevný jako skála v jakékoli rychlosti. Tlumič řízení zajišťuje v každé situaci neochvějný klid, protože udržuje přední kolo zcela stabilní i při průjezdu ostrými zatáčkami nebo při jízdě na nerovném povrchu.

KOLAKola s drátěným výpletem s hliníkovými bezdušovými ráfky
TLUMIČ VÝFUKUNerezový ocelový primární tlumič a sekundární tlumič
ŘÍDÍTKATapered aluminum O 28/22 mm
ROZVOR1509 mm
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMUChromium-Molybdenum-Steel trellis, powder coated
VZTŘIKOVÁNÍDKK Dellorto (Throttle body 46mm)
PRIMÁRNÍ POHON45:16
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR 16:45
STLAČENÍ12.5
ROZMĚRY PNEUMATIK90/90; 150/70
ROZMĚRY KOL2.50 x 21"; 4.50 x 18"
CO2 EMISE100 g/km
EMSBosch EMS s RBW
CHLAZENÍChlazený kapalinou s tepelným výměníkem voda/olej
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)20 l
KROUTÍCÍ MOMENT87 Nm
MAZÁNÍNucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly
BARVAORANGE
DRUH KONSTRUKCE2válcový 4dobý řadový twin
PROVEDENÍ RÁMUChrom-molybdenový ocelový rám využívající motor jako zátěžový prvek, obalovaný práškem
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY320 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY260 mm
PŘEDNÍ BRZDA2 x 4-piston caliper, radially mounted, brake disc
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP APEX 43
PŘEVODOVKA6stupňová
ŘETĚZ520 X-Ring
MODELOVÝ ROK2025
SPOJKACable operated PASC slipper clutch
SPOTŘEBA PALIVA4.3 l/100 km
STARTÉRElektrický startér
SUCHÁ HMOTNOST203 kg
ZADNÍ ODPRUŽENÍWP APEX - Monoshock
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ64.1 °
VRTÁNÍ88 mm
VÝKON70 kW
VÝROBCEKTM Sportmotorcycle GmbH
VÝŠKA SEDADLA840/860 mm
ZADNÍ BRZDA2 piston floating caliper, brake disc
SVĚTLÁ VÝŠKA233 mm
ZDVIH65.7 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)200 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)200 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM799 cm3
ZDVIHOVÝ OBJEM790
PopisTechnické parametryKe stažení