KTM 390 SMC R se posouvá na špici a připojuje se k armádě KTM SuperMotard v praporu střední hmotnosti a přináší neomezenou zábavu pro masy. Stejně jako jeho bratři KTM 690 SMC R je navržen tak, aby s lehkostí dominoval na asfaltu - stejně jako na podivné polní cestě.
Nalezení dokonalé rovnováhy při útočení na váš oblíbený úsek asfaltu nebo pro větší pohodlí ve městě je snadné díky nastavitelnému odpružení, brzdovým a spojkovým páčkám a stupačkám KTM 390 SMC R – nemluvě o kompletním katalogu PowerPart plném výkonu a stylu. vylepšení doplňků.
Palubní deska H42 TFT zaujímá přední pozici před jezdcem a nabízí jedinečné, speciálně navržené uživatelské rozhraní, které vyhovuje kompaktní velikosti obrazovky. 4,2" obrazovka vyrobená z lepeného skla, obrazovka TFT se také může pochlubit speciální vrstvou a polarizací pro snížení oslnění a zvýšení viditelnosti za všech světelných podmínek. Jezdci mají také přístup k hudbě, příchozím hovorům, navigaci krok za krokem a jízdním režimům - s USB portem pro nabíjení zařízení.
S ergonomickým trojúhelníkem inspirovaným jeho důvěryhodným a milovaným sourozencem 690 se KTM 390 SMC R může pochlubit agresivní karoserií a kompaktní 9litrovou kovovou palivovou nádrží, která je dokonale navržena tak, aby umožňovala snadnou akci po kolena. Karoserie je také vyrobena z osvědčeného, flexibilního a trvanlivého PP plastového materiálu, který se lépe hodí pro SuperMoto a agresivní jízdu.
KTM 390 SMC R standardně přichází s prémiovým vzhledem a nápadným grafickým designem. Díky špičkové in-mold grafice nejen vypadá jako součást, ale také zvládne vše, co na něj venku hází.
KTM 390 SMC R se může pochlubit nejnovější generací motoru KTM LC4c a je vybaven kompaktním jednoválcovým motorem o objemu 399 cm3, který chrlí působivý výkon a plynulou akceleraci. Díky tomu je ideální pro nabíjení přes dálniční provoz nebo klikaté horské průsmyky.
KTM 390 SMC R dává svým pilotům výběr jízdních režimů, které nejlépe vyhovují jakýmkoli podmínkám, ve kterých se nacházejí. Se standardním aktivovaným režimem STREET je k dispozici také režim SPORT, který je k dispozici jezdcům, kteří chtějí posouvat limity. Všechny JÍZDNÍ REŽIMY lze snadno přepínat pomocí TFT displeje spolu s nastavením ABS, pokud je to možné.
KTM 390 SMC R se může pochlubit modulátorem Bosch 10,3 MB, který je mozkem zodpovědným za působivý systém ABS. To umožňuje standardní ABS a možnost SUPERMOTO ABS pro extrémnější jezdce.
KTM 390 SMC R trhá hlubokou ránu do noci a je vybavena výkonnými LED světly převzatými přímo z KTM 690 SMC R. Nejen, že fungují, když se svět setmí, ale také poskytují lepší viditelnost při navigaci v rušném provozu nebo mlhavé podmínky na silnici.
S ergonomickým trojúhelníkem inspirovaným jeho větším bratrem KTM 690 SMC R se KTM 390 SMC R vyznačuje agresivním tvarem řídítek, vzpřímeným úhlem sezení a velkorysým prostorem pro snadnou mobilitu na kole.
KTM 390 SMC R, inspirovaný řadou KTM EXC, ale s přidaným komfortem pro delší dojíždění nebo výlety, má nový 860 mm plochý design jednodílného plochého sedadla pro snadnou mobilitu na palubě a nízké na vrchol.
Přilnavé stupačky zajišťují jezdcům nepřerušovanou oporu při přeřazování převodů nebo při projíždění některých ostrých zatáček. Ty jsou navíc nastavitelné ve dvou polohách.
Konstrukce se vyznačuje 2dílnou konstrukcí složenou z ocelového příhradového hlavního rámu s tlakově litým hliníkovým pomocným rámem. Nejen pro celkový vzhled, ale primárním cílem konstrukce rámu je zlepšit dynamiku vozidla zvýšením torzní tuhosti, zlepšenou agilitou a zlepšenou zpětnou vazbou od podvozku na asfaltu i na polních cestách.
Pro KTM 390 SMC R bylo speciálně vyvinuto gravitační tlakově lité kyvné rameno, které poskytuje robustní a odolnou platformu pro systém zadního odpružení. Díky přímému bočnímu uchycení tlumiče vytváří další prostor pro jedinečný výfukový systém.
Vpředu 43 mm otevřená vidlice WP APEX se zdvihem 230 mm udržuje věci pod kontrolou, s nastavitelnou kompresí a odskokem na 30 snadných kliknutí pro snadné nastavení. Na zádi se o velké zásahy postará pístový tlumič WP APEX Separate se zdvihem 230 mm. Tlumič je také nastavitelný odskok pomocí 20 kliknutí za chodu, zatímco nastavení předpětí lze zajistit pomocí nástroje.
KTM 390 SMC R se může pochlubit paprskovými 17" koly na každém konci, obalenými pryží Michelin Power 6 o rozměrech 110/70 R17 vpředu a 150/60 R17 vzadu.
KTM 390 SMC R s vytažením všech dorazů je vybavena 320 mm radiálním brzdovým kotoučem a třmenem Bybre vpředu, s 240 mm brzdovým kotoučem a jednopístkovým třmenem vzadu. Ty jsou podporovány osvědčenou technologií ABS od KTM pro větší bezpečnost – ale zadní část lze také zcela deaktivovat pro další „supermoto-zábavu“.
KOLA | Kola s drátěným výpletem s hliníkovými ráfky |
ŘÍDÍTKA | Aluminum |
ROZVOR | 1453 mm |
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU | Ocelový mřížový rám, obalovaný práškem |
VZTŘIKOVÁNÍ | Bosch EFI (škrtící klapka 46 mm) |
PRIMÁRNÍ POHON | 86:33 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR | 48:14 |
STLAČENÍ | 12.6 |
ROZMĚRY PNEUMATIK | 110/70; 150/60 |
ROZMĚRY KOL | 2 x 17"; 4 x 17" |
CO2 EMISE | 79 g/km |
EMS | Bosch EMS s RBW |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 9 l |
KROUTÍCÍ MOMENT | 39 Nm |
MAZÁNÍ | Mokrá jímka |
BARVA | WHITE |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 4dobý motor |
PROVEDENÍ RÁMU | Ocelový mřížový rám, obalovaný práškem |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 320 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 240 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Floating disk, Bybre radial calipers with 2 pistons |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX 43 |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
ŘETĚZ | 520 X-Ring |
MODELOVÝ ROK | 2025 |
SPOJKA | PASC slipper clutch, mechanically operated |
SPOTŘEBA PALIVA | 3.4 l/100 km |
STARTÉR | Elektrický startér |
SUCHÁ HMOTNOST | 154 kg |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX Split Piston |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 63.1 ° |
VRTÁNÍ | 89 mm |
VÝKON | 33 kW |
VÝROBCE | KTM Sportmotorcycle GmbH |
VÝŠKA SEDADLA | 860 mm |
ZADNÍ BRZDA | ByBre, single-piston, floating caliper, brake disc |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 270 mm |
ZDVIH | 64 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 230 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 230 mm |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 398.7 cm3 |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 390 |