KTM 390 SMC R 2025

KTM 390 SMC R 2025
Novinka
DOPLŇKY -20%
PRODUKCE Q1 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
KTM 390 SMC R 2025
163 900 Kč 135 455 Kč bez DPH
Na objednávku
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
KódF5303Y6VýrobceKTM Sportmotorcycle GmbH

2025 KTM 390 SMC R

KTM 390 SMC R se posouvá na špici a připojuje se k armádě KTM SuperMotard v praporu střední hmotnosti a přináší neomezenou zábavu pro masy. Stejně jako jeho bratři KTM 690 SMC R je navržen tak, aby s lehkostí dominoval na asfaltu - stejně jako na podivné polní cestě.

01. SPOJKUJ, ŘAĎ!


PLOŠNÝ VÝKON

NASTAVITELNOST

Nalezení dokonalé rovnováhy při útočení na váš oblíbený úsek asfaltu nebo pro větší pohodlí ve městě je snadné díky nastavitelnému odpružení, brzdovým a spojkovým páčkám a stupačkám KTM 390 SMC R – nemluvě o kompletním katalogu PowerPart plném výkonu a stylu. vylepšení doplňků.


INFOTAINMENT

TFT DISPLEJ A KONEKTIVITA

Palubní deska H42 TFT zaujímá přední pozici před jezdcem a nabízí jedinečné, speciálně navržené uživatelské rozhraní, které vyhovuje kompaktní velikosti obrazovky. 4,2" obrazovka vyrobená z lepeného skla, obrazovka TFT se také může pochlubit speciální vrstvou a polarizací pro snížení oslnění a zvýšení viditelnosti za všech světelných podmínek. Jezdci mají také přístup k hudbě, příchozím hovorům, navigaci krok za krokem a jízdním režimům - s USB portem pro nabíjení zařízení.


PŘIPRAVENO KE SHRNUTÍ

KAROSÉRIE

S ergonomickým trojúhelníkem inspirovaným jeho důvěryhodným a milovaným sourozencem 690 se KTM 390 SMC R může pochlubit agresivní karoserií a kompaktní 9litrovou kovovou palivovou nádrží, která je dokonale navržena tak, aby umožňovala snadnou akci po kolena. Karoserie je také vyrobena z osvědčeného, ​​flexibilního a trvanlivého PP plastového materiálu, který se lépe hodí pro SuperMoto a agresivní jízdu.


100% ENDURO

GRAFIKA

KTM 390 SMC R standardně přichází s prémiovým vzhledem a nápadným grafickým designem. Díky špičkové in-mold grafice nejen vypadá jako součást, ale také zvládne vše, co na něj venku hází.

02. VYPNĚTE SPOJKU


HLAVOVÝ PO SÍLE

MOTOR

KTM 390 SMC R se může pochlubit nejnovější generací motoru KTM LC4c a je vybaven kompaktním jednoválcovým motorem o objemu 399 cm3, který chrlí působivý výkon a plynulou akceleraci. Díky tomu je ideální pro nabíjení přes dálniční provoz nebo klikaté horské průsmyky.


VYBERTE SI SVOU SÍLU

JÍZDNÍ REŽIMY

KTM 390 SMC R dává svým pilotům výběr jízdních režimů, které nejlépe vyhovují jakýmkoli podmínkám, ve kterých se nacházejí. Se standardním aktivovaným režimem STREET je k dispozici také režim SPORT, který je k dispozici jezdcům, kteří chtějí posouvat limity. Všechny JÍZDNÍ REŽIMY lze snadno přepínat pomocí TFT displeje spolu s nastavením ABS, pokud je to možné.


BRZDĚTE SI CESTU

ABS

KTM 390 SMC R se může pochlubit modulátorem Bosch 10,3 MB, který je mozkem zodpovědným za působivý systém ABS. To umožňuje standardní ABS a možnost SUPERMOTO ABS pro extrémnější jezdce.


ROSVIŤ TMU

LED OSVĚTLENÍ

KTM 390 SMC R trhá hlubokou ránu do noci a je vybavena výkonnými LED světly převzatými přímo z KTM 690 SMC R. Nejen, že fungují, když se svět setmí, ale také poskytují lepší viditelnost při navigaci v rušném provozu nebo mlhavé podmínky na silnici.

03. VYRAZTE NA SILNICI


ZÁVOD V POHODLÍ

ERGONOMIE

S ergonomickým trojúhelníkem inspirovaným jeho větším bratrem KTM 690 SMC R se KTM 390 SMC R vyznačuje agresivním tvarem řídítek, vzpřímeným úhlem sezení a velkorysým prostorem pro snadnou mobilitu na kole.


POSAĎTE SE

SEDLO

KTM 390 SMC R, inspirovaný řadou KTM EXC, ale s přidaným komfortem pro delší dojíždění nebo výlety, má nový 860 mm plochý design jednodílného plochého sedadla pro snadnou mobilitu na palubě a nízké na vrchol.


NAJDĚTE SI SVOU STOPU

STUPAČKY

Přilnavé stupačky zajišťují jezdcům nepřerušovanou oporu při přeřazování převodů nebo při projíždění některých ostrých zatáček. Ty jsou navíc nastavitelné ve dvou polohách.

04. ŘEŽ ZATÁČKY


PÁTEŘ

RÁM

Konstrukce se vyznačuje 2dílnou konstrukcí složenou z ocelového příhradového hlavního rámu s tlakově litým hliníkovým pomocným rámem. Nejen pro celkový vzhled, ale primárním cílem konstrukce rámu je zlepšit dynamiku vozidla zvýšením torzní tuhosti, zlepšenou agilitou a zlepšenou zpětnou vazbou od podvozku na asfaltu i na polních cestách.


VYKROJENÝ PIVOT

KYVKA

Pro KTM 390 SMC R bylo speciálně vyvinuto gravitační tlakově lité kyvné rameno, které poskytuje robustní a odolnou platformu pro systém zadního odpružení. Díky přímému bočnímu uchycení tlumiče vytváří další prostor pro jedinečný výfukový systém.


PRUŽINA DO AKCE

SUSPENZE

Vpředu 43 mm otevřená vidlice WP APEX se zdvihem 230 mm udržuje věci pod kontrolou, s nastavitelnou kompresí a odskokem na 30 snadných kliknutí pro snadné nastavení. Na zádi se o velké zásahy postará pístový tlumič WP APEX Separate se zdvihem 230 mm. Tlumič je také nastavitelný odskok pomocí 20 kliknutí za chodu, zatímco nastavení předpětí lze zajistit pomocí nástroje.


VALÍCÍ SE HROM

KALA A PNEUMATIKY

KTM 390 SMC R se může pochlubit paprskovými 17" koly na každém konci, obalenými pryží Michelin Power 6 o rozměrech 110/70 R17 vpředu a 150/60 R17 vzadu.


ZASTAVENÍ KDYKOLI

BRZDY

KTM 390 SMC R s vytažením všech dorazů je vybavena 320 mm radiálním brzdovým kotoučem a třmenem Bybre vpředu, s 240 mm brzdovým kotoučem a jednopístkovým třmenem vzadu. Ty jsou podporovány osvědčenou technologií ABS od KTM pro větší bezpečnost – ale zadní část lze také zcela deaktivovat pro další „supermoto-zábavu“.

KOLAKola s drátěným výpletem s hliníkovými ráfky
ŘÍDÍTKAAluminum
ROZVOR1453 mm
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMUOcelový mřížový rám, obalovaný práškem
VZTŘIKOVÁNÍBosch EFI (škrtící klapka 46 mm)
PRIMÁRNÍ POHON86:33
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR 48:14
STLAČENÍ12.6
ROZMĚRY PNEUMATIK110/70; 150/60
ROZMĚRY KOL2 x 17"; 4 x 17"
CO2 EMISE79 g/km
EMSBosch EMS s RBW
CHLAZENÍKapalinové chlazení
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)9 l
KROUTÍCÍ MOMENT39 Nm
MAZÁNÍMokrá jímka
BARVAWHITE
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
PROVEDENÍ RÁMUOcelový mřížový rám, obalovaný práškem
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY320 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY240 mm
PŘEDNÍ BRZDAFloating disk, Bybre radial calipers with 2 pistons
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP APEX 43
PŘEVODOVKA6stupňová
ŘETĚZ520 X-Ring
MODELOVÝ ROK2025
SPOJKAPASC slipper clutch, mechanically operated
SPOTŘEBA PALIVA3.4 l/100 km
STARTÉRElektrický startér
SUCHÁ HMOTNOST154 kg
ZADNÍ ODPRUŽENÍWP APEX Split Piston
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ63.1 °
VRTÁNÍ89 mm
VÝKON33 kW
VÝROBCEKTM Sportmotorcycle GmbH
VÝŠKA SEDADLA860 mm
ZADNÍ BRZDAByBre, single-piston, floating caliper, brake disc
SVĚTLÁ VÝŠKA270 mm
ZDVIH64 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)230 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)230 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM398.7 cm3
ZDVIHOVÝ OBJEM390
PopisTechnické parametry