V roce 1996 neexistovalo nic, co by mohlo po stránce všestrannosti modelu KTM 360 EXC konkurovat. O téměř 30 let později je motocykl KTM 350 EXC-F CHAMPION EDITION 2025 připraven postavit se konkurentům. KTM 350 EXC-F CHAMPION EDITION 2025 zaujme špičkovým rámem, odpružením využívajícím uzavřenou cartridge a nově získanými schopnostmi utkat se s těmi nejlepšími. Mezi hlavní přednosti řady KTM EXC CHAMPIONS EDITION 2025 patří:
RED BULL CTG
ORANŽOVÝ RÁM
VENTILÁTOR CHLADIČE
PŘEPÍNAČ MAP
ORANŽOVÝ PŘEDNÍ RYCHLOUPÍNÁK
POLOPLOVOUCÍ PŘEDNÍ BRZDOVÝ KOTOUČ
ZADNÍ ROZETA SUPERSPROX STEALTH
SKLUZNÁ DESKA
SADA CHRÁNIČŮ RÁMU
SEDLO FACTORY
KOLA | Kola s drátěným výpletem s hliníkovými ráfky |
TLUMIČ VÝFUKU | Hliník |
ŘÍDÍTKA | Neken, hliník O 28/22 mm |
ROZVOR | 1.489 mm |
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU | Aluminum-reinforced polyamide |
VZTŘIKOVÁNÍ | Keihin EFI, throttle body 42 mm |
PRIMÁRNÍ POHON | 24:72 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR | 14:46 |
STLAČENÍ | 13.7 |
ROZMĚRY PNEUMATIK | 90/90; 140/80 |
ROZMĚRY KOL | 21 x 1.60"; 18 x 2.15" |
EMS | Keihin EMS |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 8.5 l |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 4dobý motor |
PROVEDENÍ RÁMU | Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4 |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 260 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 220 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP XACT Closed Cartridge O 48 mm |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
ŘETĚZ | 520 X-Ring |
MODELOVÝ ROK | 2025 |
SPOJKA | Vícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo |
STARTÉR | Elektrický startér |
SUCHÁ HMOTNOST | 107.3 kg |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP XPLOR shock absorber with PDS |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 63.9 ° |
VRTÁNÍ | 88 mm |
VÝROBCE | KTM Sportmotorcycle GmbH |
VÝŠKA SEDADLA | 963 mm |
ZADNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 347 mm |
ZDVIH | 57.5 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 300 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 310 mm |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 349.7 cm3 |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 350 |