KTM 300 EXC si udržuje legendární status nezpochybnitelného krále endura. Nejenže má nejuznávanější titul ve světě ostrých enduro motocyklů, ale je stále bezkonkurenční, pokud jde o dvoutaktní vynalézavost, zuřivost a naprostou zábavu. Díky svému spolehlivému dvoutaktu se vstřikováním paliva, který nabízí mohutný krouťák v nízkých otáčkách a zuřivý výkon ve vysokých otáčkách, jde o ideální stroj do náročného terénu.
KOLA | Kola s drátěným výpletem s hliníkovými ráfky |
TLUMIČ VÝFUKU | Hliník |
ŘÍDÍTKA | Neken, hliník O 28/22 mm |
ROZVOR | 1.489 mm |
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU | Aluminum-reinforced polyamide |
VZTŘIKOVÁNÍ | Keihin EFI, throttle body 39 mm |
PRIMÁRNÍ POHON | 26:72 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR | 14:45 |
ROZMĚRY PNEUMATIK | 90/90; 140/80 |
ROZMĚRY KOL | 21 x 1.60"; 18 x 2.15" |
EMS | Vitesco Technologies EMS |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 9 l |
BARVA | ORANGE |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 2dobý motor |
PROVEDENÍ RÁMU | Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4 |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 260 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 220 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP XACT-USD, O 48 mm |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
ŘETĚZ | 520 X-Ring |
MODELOVÝ ROK | 2025 |
SPOJKA | Vícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo |
STARTÉR | Elektrický startér |
SUCHÁ HMOTNOST | 104.6 kg |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP XPLOR shock absorber with PDS |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 63.9 ° |
VRTÁNÍ | 72 mm |
VÝROBCE | KTM Sportmotorcycle GmbH |
VÝŠKA SEDADLA | 963 mm |
ZADNÍ BRZDA | Kotoučová brzda |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 347 mm |
ZDVIH | 72 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 300 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 310 mm |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 293.15 cm3 |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 300 |