KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
Novinka
DOPLŇKY -20%
PRODUKCE Q2 2025
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ORANGE 2025
579 900 Kč 479 256 Kč bez DPH
Na objednávku
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
KódF9903YSVýrobceKTM Sportmotorcycle GmbH

2025 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO

Model KTM 1390 SUPER DUKE R EVO vyrostl v opravdovou BEAST. Nabízí stejné funkce a výkon jako nový model KTM 1390 SUPER DUKE R, ale navíc přináší poloaktivní odpružení WP Semi-Active Technology (SAT). Díky tomu dokáže automaticky přizpůsobovat odpružení podle chování jezdce nebo povrchu vozovky. Při běžné jízdě i na okruhu používá svou inteligenci.

01. SKRYTÝ DRAK


MULTITOOL

NASTAVITELNIST

Když se snažíš ochočit takovou BEASTii, jako je KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, možnost precizního nastavení je naprosto klíčová. Plně nastavitelné jsou nejen páčky spojky a brzdy, jezdci mají také možnost obráceného řazení nebo si mohou nastavit zdvih řadicí páčky.


30 LET DUKE

BAREVNÉ PROVEDENÍ A GRAFIKA

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025 se na své cestě vstříc budoucnosti ohlíží i do minulosti, jeho barvy jsou proto poctou modelům THE BEAST, které přišly před ním. Vychází z více než 30leté pokrevní linie a ikonické oranžové provedení navazuje na barvy prapředka KTM 990 SUPER DUKE z roku 2005.


KOVANÝ NAHÝ

KAPOTÁŽ

Když jsi nahý, nemáš co skrývat. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO pozvedává kompaktnost na zcela novou úroveň. Je nižší, naštvanější a svalnatější. KTM 1390 SUPER DUKE R zaujme ostrým designem nádrže, funkčními aerodynamickými winglety a LED světlometem, který je jako oko predátora se ztepilejším a agresivnějším vzhledem.


ROZSVÍTIT TMU

LED SVĚTLOMET

LED světlomet dodává KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ještě naštvanější výraz predátora a dokáže proměnit noc v den. Typická světla denního svícení se automaticky přizpůsobují okolnímu osvětlení. Automatické potkávací světlo zůstává aktivní ještě několik sekund po vypnutí motoru a při zapnutí zobrazí uvítací animaci – to je jasné varování.

02. NA LOVU


V-TWIN TORMENT

MOTOR

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO spoléhá na nejnovější vidlicový dvouválec LC8, který nabízí masivní krouťák, vysoký výkon a je to po všech stránkách BEASTie. Motocykl KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je READY TO RACE střela s homologací EURO 5+. Vzhledem k hmotnosti 201 kg, výkonu 190 k a točivému momentu 145 Nm má poměr hmotnosti a výkonu téměř 1 : 1. Tahle mašina nejezdí po povrchu zeměkoule, ona s ní otáčí kolem její osy.


HLAD PO KYSLÍKU

SÁNÍ VZDUCHU

Díky přepracovanému systému sání a nasávacích otvorů se dokáže KTM 1390 SUPER DUKE R EVO nadechnout skutečně BEASTiálním způsobem. Kapacita airboxu je přibližně 10 l, takže při svižné jízdě hltá kyslík jako gepard v běhu. Konstrukce airboxu usnadňuje údržbu, pokud by to někdy bylo potřeba.


VYBERTE SI SVOU SÍLU

JÍZDNÍ REŽIMY

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO nabízí pět konfigurovatelných jízdních režimů, díky nimž je předurčen k nadvládě. Výchozí režim STREET poskytuje plný výkon, kontrolu trakce a omezenou možnost přizvednout přední kolo, včetně přirozené odezvy na plyn. V režimu SPORT se odezva na plyn přiostří a mašina ti dovolí i nějaký ten prokluz zadního kola. Od režimu RAIN můžeš čekat to, co jeho název a určení napovídají, tedy maximální kontrolu trakce a výkon snížený na 130 k. Volitelné režimy PERFORMANCE a TRACK dokážou vystřelit KTM 1390 SUPER DUKE R EVO do zcela nové dimenze, nabízejí ještě větší možnosti přizpůsobení a udělají z tohoto stroje opravdový superbike.


PLNÝ PLYN

REŽIM TRACK

Jestli máš dost odvahy a aktivuješ režim TRACK, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO se změní ze řvoucího silničního kámoše v ostrou střelu na okruhy. Čitelnost TFT displeje se zlepšila, ikony a důležité údaje jsou nyní větší a žádné nepotřebné údaje se nezobrazují. Jezdci mohou na displeji aktivovat a deaktivovat funkci Anti-wheelie a nechybí ani funkce Launch Control, která zajistí dokonale načasované starty. V tomto režimu přirozeně nejsou k dispozici vychytávky jako tempomat nebo KTMconnect, protože režim TRACK není určen na projížďky.


TRAŤOVÝ ÚTOK

TELEMETRICKÁ DATA A FUNKCE LAP TIMER

Ve volitelném režimu TRACK se zobrazují telemetrická data. Jezdci zde najdou hodnoty úhlu náklonu, přetížení nebo funkci pro měření časů na kolo. V režimu TRACK se na displeji zobrazuje funkce Lap Timer, přičemž jezdec může měření času spustit nebo zastavit jednoduše pomocí tlačítka dálkových světel.


CÍL UZAMKNUT

TFT DISPLEJ A KONEKTIVITA

5" TFT přístrojový panel krytý lepeným sklem nabízí jezdci rychlejší přístup k různým funkcím motocyklu jen na pár kliknutí. TFT displej dokáže spolupracovat také s volitelnou technologií KTMConnect, díky níž můžeš připojit svůj smartphone k přístrojovému panelu a využívat navigaci, přehrávání audia a funkce telefonu. K nabíjení svého chytrého zařízení můžeš využít konektor USB-C.

03. PALIVO A FUNKCE


READY TO RACE

ERGONOMIE

Řeči stranou. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je 100% hardcore výkonná mašina. Proto je také její ergonomie podřízena sportovní jízdě. Nádrž se směrem ke stranám mírně zužuje, což poskytuje lepší oporu při brzdění a také lepší kontakt s koleny. Mírně snížená řídítka poskytují lepší kontrolu a zároveň zachovávají komfort.


CELODENNÍ KOMFORT

SEDLO

Motocykl KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je zaměřen na výkon, ale zůstává dostatečně komfortní i pro každodenní ježdění. Jedná se o běžně použitelný silniční stroj, který se dokáže v mžiku změnit v okruhové náčiní. Jeho sedlo je proto vyrobeno tak, aby bylo použitelné ve všech situacích. Výška sedla 834 mm je ideální pro agresivní jízdu na okruhu, ale zároveň dostatečně nízká pro pohodlné nastupování a jízdní komfort. Nezapomnělo se ani na místo pro spolujezdce, které je stejně tak pohodlné při delších jízdách.


PALIVO ZVĚŘE

NÁDRŽ

Díky palivové nádrži o objemu 17,5 l dosahuje dojezd téhle BEAST až 300 km. Dodatečné winglety zvyšují přítlak a zabraňují zvedání předního kola. A je také chytrá – obsahuje typické KTM víčko nádrže RACE ON umožňující doplnění paliva bez použití klíčku.

04. OVLÁDÁNÍ MOTOCYKLU


PÁTEŘ

RÁM

Model KTM 1390 SUPER DUKE R EVO vyniká extrémní přesností, protože motor v jeho rámu funguje jako prvek zvyšující torzní tuhost. To přispívá k přirozené a sebevědomé jízdní poloze, která ti umožní mnohem rychlejší jízdu. Toho bylo dosaženo maximalizací zpětné vazby podvozku a přední pneumatiky. Zásluhu na optimální tuhosti a hmotnosti mají rovněž tenkostěnné trubky s větším průměrem.


PRUŽINA DO AKCE

POLOAKTIVNÍ ODPRUŽENÍ 3. GENERACE

Model KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je vybaven nejnovější generací poloaktivního odpružení WP Semi-Active Technology (SAT). Tento systém představuje nejpokročilejší systém odpružení na trhu. Využívá elektronicky řízené ventily pro variabilní tlumení, a zajišťuje tak bohaté možnosti ručního nebo automatického nastavení – od maximálně komfortního nastavení při jízdě po běžné silnici až po extrémní tuhost při jízdě na okruhu.


VIDLICE DO AKCE

SAT VIDLICE

Tato třetí generace poloaktivního odpružení a vidlice využívající otevřenou cartridge pozvedávají KTM 1390 SUPER DUKE R EVO na zcela novou úroveň. Cílem bylo poskytnout přesnější a konzistentnější tlumení na drobných nerovnostech, které by si však zachovalo všechny výhody rozsahu tlumení, které nabízí elektrický ventil. Výsledek: O 750 g nižší hmotnost než vidlice KTM 1290 SUPER DUKE R EVO 2023, vyšší efektivita a rychlejší reakce.


MAXIMÁLNÍ TRAXE

ZADNÍ TLUMIČ SAT

Zadní tlumič WP APEX SAT má nový poloaktivní ventil s DCC. Senzor v základně tlumiče navíc měří jak zdvih, tak zrychlení. Zajišťuje tak přesnější ovládání ventilu. Díky senzoru zdvihu je systém samostavitelný a nabízí automatické nastavení předpětí. Systém vyhodnocuje zatížení sedla řidiče i spolujezdce, povrch vozovky a také chování jezdce a zajišťuje dokonalý jízdní projev na silnici i na okruhu.


PRO NASTAVENÍ

ODPRUŽENÍ PRO

Volitelný paket SUSPENSION PRO umožňuje ještě více možností nastavení odpružení. Přináší další dva režimy odpružení, konkrétně TRACK a PRO, včetně automatického nastavení předpětí ve třech úrovních a také možnosti aktivovat a deaktivovat funkci proti zanořování. Nechybí zde ani možnost Factory Start, která čerpá inspiraci u startovacího zařízení továrního stroje KTM RC16. Jakmile motocykl zastaví, předpětí zadního tlumiče se automaticky sníží, čímž dojde také ke snížení zádě. To přispívá k lepší stabilitě v přímém směru a k většímu zatížení zadního kola, díky čemuž může stroj rychleji vystartovat.


ROLLING THUNDER

KOLA A PNEUMATIKY

Motocykl KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je standardně vybaven lehkými pneumatikami MICHELIN Power GP. Díky dvousložkové běhounové směsi zajišťují dobrou přilnavost při akceleraci v přímém směru a především také v náklonu. Nabízí výjimečný výkon nejen na okruhu, ale také na běžných silnicích za sucha i za mokra.


ZASTAVENÍ VÝKONU

BRZDY

Takový výkon vyžaduje také adekvátně výkonné brzdy. Vepředu odvádí svou práci čtyřpístkové brzdy Brembo Stylema s monoblokovými třmeny, kterým sekunduje radiální hlavní brzdový válec BREMBO MCS. Ten umožňuje variabilní změnu vzdálenosti a tuhosti brzd. Tato kombinace je zárukou dokonalé kontroly a maximálního brzdného výkonu. Přední třmeny se zakusují do dvojice 320mm plovoucích kotoučů, zadní pak spoléhají na dvoupístkový plovoucí třmen v kombinaci se 240mm kotoučem. Spojka má navíc stejné provedení jako brzdové komponenty. Spojkový válec Brembo využívá samoodvzdušňovací systém, díky čemuž hydraulický systém nevyžaduje odvzdušňování.

KOLAKola ze slitiny hliníku
TLUMIČ VÝFUKUStainless steel primary and secondary silencer with two catalytic converters
ŘÍDÍTKATapered aluminum O 28/22 mm
ROZVOR1491 mm
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMUCast aluminium / Composite
VZTŘIKOVÁNÍKeihin EFI (throttle body 60 mm)
PRIMÁRNÍ POHON40:76
SEKUNDÁRNÍ PŘEVODOVÝ POMĚR 17:38
STLAČENÍ13.2
ROZMĚRY PNEUMATIK120/70; 200/55
ROZMĚRY KOL3.50 x 17"; 6 x 17"
CO2 EMISE139 g/km
EMSKeihin EMS s RBW a tempomat, dvojité zapalování
CHLAZENÍChlazený kapalinou s tepelným výměníkem voda/olej
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)17.5 l
KROUTÍCÍ MOMENT145 Nm
MAZÁNÍNucené olejové mazání se 3 olejovými čerpadly
BARVAORANGE
DRUH KONSTRUKCE2-cylinder, 4-stroke, V 75°
PROVEDENÍ RÁMUChromium-Molybdenum-Steel trellis frame, powder coated
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY320 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY240 mm
PŘEDNÍ BRZDA2 x Brembo 4-piston, radially mounted caliper, brake disc O 320 mm
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP APEX-USD O 48 mm, semi-active (Gen 3)
PŘEVODOVKA6stupňová
ŘETĚZ525 X-Ring
MODELOVÝ ROK2025
SPOJKAPASC slipper clutch, hydraulically operated
SPOTŘEBA PALIVA5.9 l/100 km
STARTÉRElektrický startér
SUCHÁ HMOTNOST200 kg
ZADNÍ ODPRUŽENÍWP APEX-linkage shock, semi-active (Gen 3)
KAPACITA BATERIE11.2 Ah
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ65.3 °
VRTÁNÍ110 mm
VÝKON140 kW
VÝROBCEKTM Sportmotorcycle GmbH
VÝŠKA SEDADLA834 mm
ZADNÍ BRZDADvoupístkový pevný brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč
SVĚTLÁ VÝŠKA149 mm
ZDVIH71 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)125 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)140 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM1350 cm3
ZDVIHOVÝ OBJEM1390
PopisTechnické parametry