Může to být malé, ale neodkládejte toto supermoto, které loví vrcholy a vyvolává úsměv. Díky lehké ovladatelnosti, dostatečnému výkonu, nejmodernějším pomůckám pro jezdce a špičkovým komponentům je 2025 KTM 125 SMC R zde, aby dominoval všemu od parkovišť na školních dvoře až po opuštěné vozové dráhy.
Nalezení dokonalé rovnováhy při útočení na váš oblíbený úsek půdy nebo pro větší pohodlí ve městě je snadné díky nastavitelným stupačkám KTM 125 SMC R – nemluvě o kompletním katalogu PowerPart plném doplňků zlepšujících výkon a styl.
4,2" H42 TFT přístrojová deska zaujímá přední pozici před jezdcem a má jedinečné, speciálně navržené uživatelské rozhraní, které vyhovuje velikosti kompaktní obrazovky. TFT obrazovka je vyrobena z lepeného skla a může se pochlubit speciální vrstvou a polarizací, která snižuje odlesky a zvyšuje Jezdci mohou také přistupovat k hudbě, příchozím hovorům, podrobné navigaci a jízdním režimům prostřednictvím palubní desky – s portem USB pro nabíjení zařízení.
S ergonomickým trojúhelníkem inspirovaným jeho důvěryhodným a milovaným sourozencem 690 se KTM 125 SMC R může pochlubit agresivní karoserií a kompaktní 9litrovou kovovou palivovou nádrží, která je perfektně navržena tak, aby umožňovala snadné vysunutí a sklopení kolenem. Karoserie je také vyrobena z osvědčeného, flexibilního a trvanlivého PP plastového materiálu, který se lépe hodí pro off-road a agresivní jízdu.
KTM 125 SMC R standardně přichází s prémiovým vzhledem a nápadným grafickým designem. Díky špičkové in-mold grafice nejen vypadá jako součást, ale také zvládne vše, co na něj venku hází.
KTM 125 SMC R se může pochlubit nejnovější generací motoru KTM LC4c a je vybaven kompaktním jednoválcovým motorem o objemu 124 cm3, který chrlí působivý výkon a plynulou akceleraci.
KTM 125 SMC R se může pochlubit modulátorem Bosch 10,3 MB, který je mozkem zodpovědným za působivý systém ABS. To umožňuje standardní ABS a možnost Supermoto ABS pro skluz.
KTM 125 SMC R, která do noci trhá hlubokou ránu, je vybavena výkonnými LED světly. Nejen, že fungují, když se svět setmí, ale také poskytují lepší viditelnost při navigaci v rušném provozu nebo zamlžených silnicích.
S ergonomickým trojúhelníkem inspirovaným jeho větším bratrem KTM 690 SMC R se KTM 125 SMC R vyznačuje agresivním tvarem řídítek, vzpřímeným úhlem sezení a velkorysým prostorem pro snadnou mobilitu na kole.
KTM 125 SMC R, inspirovaný řadou KTM EXC, ale s přidaným komfortem pro delší dojíždění nebo výlety, má nový design jednodílného plochého sedadla 860 mm pro snadnou mobilitu na palubě a dosažení nízkého vrcholu.
Zcela nové, přilnavé stupačky zajišťují jezdcům nepřerušovanou oporu při přeřazování převodů nebo projíždění některých ostrých zatáček. Ty jsou navíc nastavitelné ve dvou polohách.
Nový design se vyznačuje 2dílnou konstrukcí složenou ze zcela nového ocelového příhradového hlavního rámu s tlakově litým hliníkovým pomocným rámem. Nejen pro celkový vzhled, ale primárním cílem konstrukce rámu je zlepšit dynamiku vozidla zvýšením torzní tuhosti, zlepšenou agilitou a lepší zpětnou vazbou od podvozku.
Pro KTM 125 SMC R bylo speciálně vyvinuto gravitační tlakově lité kyvné rameno, které poskytuje robustní a odolnou platformu pro systém zadního odpružení. Díky přímému bočnímu uchycení tlumiče vytváří další prostor pro jedinečný výfukový systém.
Vpředu nenastavitelná 43 mm otevřená vidlice WP APEX se zdvihem 230 mm udržuje věci pod kontrolou, zatímco samostatný pístový tlumič WP APEX se také může pochlubit zdvihem 230 mm s možností nastavení předpětí.
KTM 125 SMC R se může pochlubit 17" koly na každém konci, obalenými gumou Michelin Power 6 o rozměrech 110/70 R17 vpředu a 150/60 R17 vzadu.
KTM 125 SMC R je vybavena 320 mm radiálním brzdovým kotoučem a třmenem Bybre vpředu, s 240 mm brzdovým kotoučem a jednopístkovým třmenem vzadu. Ty jsou podporovány osvědčenou technologií ABS od KTM pro větší bezpečnost – ale to lze také zcela deaktivovat pro větší „zábavu“.
KOLA | Kola ze slitiny hliníku |
ŘÍDÍTKA | Aluminum |
ROZVOR | 1453 mm |
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU | Ocelový mřížový rám, obalovaný práškem |
VZTŘIKOVÁNÍ | Bosch EFI (škrtící klapka 33 mm) |
STLAČENÍ | 12.6 |
ROZMĚRY PNEUMATIK | 110/70; 150/60 |
ROZMĚRY KOL | 2 x 17"; 4 x 17" |
CO2 EMISE | 57 g/km |
EMS | Bosch EMS s RBW |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 9 l |
KROUTÍCÍ MOMENT | 11.5 Nm |
MAZÁNÍ | Mokrá jímka |
BARVA | WHITE |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 4dobý motor |
PROVEDENÍ RÁMU | Ocelový dělený mřížový rám, obalovaný práškem |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 320 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 240 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Floating disk, Bybre radial calipers with 2 pistons |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX 43 |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
ŘETĚZ | 520 X-Ring |
MODELOVÝ ROK | 2025 |
SPOJKA | PASC slipper clutch, mechanically operated |
SPOTŘEBA PALIVA | 2.4 l/100 km |
STARTÉR | Elektrický startér |
SUCHÁ HMOTNOST | 145 kg |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX Split Piston |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 63.1 ° |
VRTÁNÍ | 58 mm |
VÝKON | 11 kW |
VÝROBCE | KTM Sportmotorcycle GmbH |
VÝŠKA SEDADLA | 860 mm |
ZADNÍ BRZDA | ByBre, single-piston, floating caliper, brake disc |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 270 mm |
ZDVIH | 47.3 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 230 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 230 mm |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 124.99 cm3 |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 125 |