KTM 125 DUKE ORANGE 2025

KTM 125 DUKE ORANGE 2025
Novinka
DOPLŇKY -20%
PRODUKCE Q1 2025
KTM 125 DUKE ORANGE 2025
KTM 125 DUKE ORANGE 2025
KTM 125 DUKE ORANGE 2025
KTM 125 DUKE ORANGE 2025
KTM 125 DUKE ORANGE 2025
KTM 125 DUKE ORANGE 2025
KTM 125 DUKE ORANGE 2025
141 900 Kč 117 273 Kč bez DPH
Na objednávku
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
KódF4003Y1VýrobceKTM Sportmotorcycle GmbH

2025 KTM 125 DUKE

KTM 125 DUKE se může pochlubit pouze 125 ccm, ale buďte si jisti - tento stroj je 125% DUKE! 2025 KTM 125 DUKE, postavený se stejným NAKED étosem jako jeho větší bratři, se může pochlubit svalnatým postojem, vynikajícím odpružením, LED světly, jezdeckými technologiemi a pouliční agresivitou.

01. SPOJKUJ, ŘAĎ!


NAJDĚTE SI SPRÁVNÝ CHOD

NASTAVITELNOST

Motocykl KTM 125 DUKE je vybaven tlumičem WP APEX Separate, který umožňuje nastavit předpětí. U ručních páček si pak můžeš vyladit jejich vzdálenost od řídítek. Snadno tak najdeš perfektní balanc mezi střelbou po oblíbené asfaltce a technickými průjezdy zatáček smykem na oblíbené trati.


INFOTAINMENT

TFT DISPLEJ A KONEKTIVITA

Všechny důležité informace hned po ruce. KTM 125 DUKE je vybaven zcela novým 5" TFT přístrojovým panelem z lepeného skla. Ten je spojen s novými 4směrnými přepínači nabídek, které umožňují snadné ovládání všech funkcí motocyklu – a dokonce i připojeného smartphonu. Když už jsme to nakousli, věz, že všechny modely DUKE nové generace nabízejí konektivitu se smartphonem, takže si jezdec může přehrávat hudbu, vyřizovat příchozí hovory a používat podrobnou navigaci.


NAHÁ AGRESE

KAPOTÁŽ

KTM 125 DUKE patří do kategorie NAKED a vůbec se za to nestydí. KTM 125 DUKE si zachovává charakteristické tvary, žraločí rysy, viditelné otvory pro přívod vzduchu a lakovanou plochu kolem hlavního světlometu, které mu zaručují agresivní vzhled. Celkový vzhled doplňuje nová ocelová palivová nádrž, probarvené plasty a LED světlomety.


100 % DUKE

GRAFIKA

Prémiový vzhled je u modelu KTM 125 DUKE součástí standardní výbavy. Vysoce kvalitní vícevrstvý lak nanášený za mokra v novém odstín Electronic Orange (oranžová) nebo Atlantic Blue (modrá) s grafikou překrytou bezbarvým lakem perfektně zdůrazňuje unikátní texturovaný potah sedla DUKE. Ale nenech se zmást, tohle je 100% DUKE se 110% schopnostmi ve městě.

02. 3, 2, 1 - START!


HLADOVÝ PO VÝKONU

MOTOR

KTM 125 DUKE využívá nejnovější generaci motorů LC4c, které oproti předchůdcům nabízejí vyšší výkon, plynulejší zrychlení a nižší celkovou hmotnost. KTM 125 DUKE těží se svých zkušeností v maloobjemové třídě a je nově vybaven vylepšenou převodovkou, modernizovanou hlavou válců a splňuje emisní normu EURO 5.2. A zmínili jsme, že je také READY TO RACE?


VYBERTE SI VHODNÝ VÝKON

JÍZDNÍ REŽIMY

S motocyklem KTM 125 DUKE má jezdec k dispozici několik jízdních režimů pro různé jízdní situace. Režim STREET, který je aktivován jako standardní, využívá veškerý výkon modelu KTM 125 DUKE, zatímco v režimu RAIN je výkon mírně přiškrcen v zájmu lepší kontroly při jízdě za mokra. Oba režimy lze snadno přepínat pomocí TFT displeje.


ROZSVIŤ TMU

LED OSVĚTLENÍ

Všechny modely KTM DUKE jsou vybaveny výkonnými LED světlomety vpředu i vzadu, které perfektně rozříznou tmu. Nejenže skvěle poslouží za horšího osvětlení, ale také zajišťují dobrou viditelnost při jízdě v hustém provozu nebo v mlze.

03. STYL A FUNKCE


ZÁVOD V POHODLÍ

ERGONOMIE

Díky mírně delšímu rozvoru, upravené výšce sedla a nové geometrii rámu nabízí modely řady DUKE výrazně vylepšené vlastnosti při průjezdu zatáčkami, vyšší stabilitu a lepší ovladatelnost. To v kombinaci s již tak vynikající pověstí coby THE SPAWN OF THE BEAST a agresivní polohou při sezení znamená, že KTM 125 DUKE stanovuje měřítka v kategorii motocyklů NAKED.


POSAĎTE SE

SEDLO

Sedlo s vyšším polstrováním a užším profilem pro jezdce i spolujezdce zajišťuje celkově vyšší komfort a lepší ergonomii. Potřebuješ sedlo níž nebo naopak výš? KTM 125 DUKE je standardně vybaven sedlem s výškou 800 mm, ale pomocí volitelného sedla z nabídky KTM PowerParts lze jeho výšku snadno upravit na 820 mm.


NAJDI SVŮJ POSTOJ

STUPAČKY

Nové lehké držáky stupaček z kovaného hliníku a drážkované stupačky zaručují jezdcům dokonalý grip i při ostré jízdě. Stupačky obráběné pomocí CNC najdeš v katalogu dílů KTM PowerParts.

04. ALL-IN OBRATNOST


THE BACKBONE

RÁM

Nový design využívá dvoudílnou konstrukci: zbrusu nový příhradový hlavní rám doplňuje podsedlový rám z tlakově odlévaného hliníku. Zadní tlumič zaujme excentrickým umístěním, které umožňuje použití většího airboxu a také snížení výšky sedla. Zároveň přispívá k agresivnímu postoji modelu DUKE. Rám však není jen designovým prvkem, jeho primárním účelem je přispívat k lepší dynamice motocyklu zvýšením torzní tuhosti, lepší agilitě a větší zpětné vazbě od podvozku.


VYKORJENÝ PIVOT

KYVNÁ VIDLICE

Nově tvarovaná kyvná vidlice z litého hliníku představuje pevnou a odolnou platformu pro zadní odpružení. Přímý úchyt pro tlumič je nyní odsazen do strany, což přispívá k super závodnímu vzhledu. Rovněž tak vznikl dodatečný prostor pro nový tlumič výfuku, který zajišťuje výraznější charakter.


PRUŽINA V AKCI

VIDLICE

Vepředu pracuje 43mm vidlice WP APEX využívající otevřenou cartridge se 150 mm zdvihu. Poskytuje špičkový výkon za všech jízdních podmínek.


MAXIMÁLNÍ TRAKCE

ZADNÍ TLUMIČ

Vzadu pak najdeš excentricky uchycený tlumič WP APEX Separate se zdvihem 60 mm, který zajišťuje zdvih zadního kola 150 mm. U zadního tlumiče si navíc můžeš nastavit předpětí.


VALÍCÍ SE HROM

KOLA A PNEUMATIKY

Motocykly řady KTM DUKE se zaměřují na snížení hmotnosti tam, kde to má největší smysl, vývojáři se proto soustředili na snížení neodpružené hmotnosti pomocí lehkých ráfků kol a přilnavých pneumatik Michelin Road 5. Tím se zlepšila nejen celková ovladatelnost, ale také ochota stáčet se do zatáček a dochází k menšímu namáhání komponent, jako jsou osy a ložiska.


SÍLA V ZASTRAVENÍ

BRZDY

KTM 125 DUKE spoléhá na 320mm přední brzdové kotouče s novými radiálními čtyřpístkovými třmeny. Nový design s sebou přináší větší kotouče, které přispívají k nižší provozní teplotě a brzdy zaujmou lepší odolností vůči vadnutí a také delší životností brzdových destiček. O krocení zadního kola se pak stará 240mm kotouč a dvoupístkový třmen, který nabízí tytéž výhody jako přední brzda. Ve standardu jsou k dispozici také funkce Cornering ABS a SUPERMOTO ABS.

ROZVOR1357 mm
KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMUHliník, s povrstvením práškovou technologií
VZTŘIKOVÁNÍBosch EFI (škrtící klapka 33 mm)
STLAČENÍ12.6
ROZMĚRY PNEUMATIK110/70; 150/60
CO2 EMISE57 g/km
EMSBosch EMS s RBW
CHLAZENÍKapalinové chlazení
KROUTÍCÍ MOMENT11.5 Nm
MAZÁNÍMokrá jímka
BARVAWHITE
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
PROVEDENÍ RÁMUOcelový mřížový rám, obalovaný práškem
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY320 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY240 mm
PŘEDNÍ BRZDAČtyřpístkový radiální pevný brzdový třmen, brzdový kotouč
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP APEX 43
PŘEVODOVKA6stupňová
ŘETĚZ520 X-Ring
MODELOVÝ ROK2025
SPOTŘEBA PALIVA2.4 l/100 km
STARTÉRElektrický startér
KAPACITA BATERIE8 Ah
VRTÁNÍ58 mm
VÝKON11 kW
VÝROBCEKTM Sportmotorcycle GmbH
VÝŠKA SEDADLA800 mm
ZADNÍ BRZDAJednopístkový plovoucí brzdový třmen
ZDVIH47.3 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)150 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)150 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM124.99 cm3
ZDVIHOVÝ OBJEM125
PopisTechnické parametry